úterý 28. března 2017

Hra na smrt pokračuje

Dnes dopoledne, mě má nejstarší (5 let) opět pobavila.
"Maminko, maminko! Namalovala jsem obrázek!" běží za mnou nadšeně.
"Krásný, co to je?"
"To jsou přece useknuté hlavy!" praví se spokojeným úsměvem.
Tvářím se jako WTF?!
"To jsi ty, tátá, já, Vikís, á ehm.".
Hlavou mi probleskne "Ježišmarjá!". Místo toho "A nebude bráchovi líto, že tam není?".
"Já chtěla nakreslit všechny, ale už by se mi to tam nevešlo a už by to nebylo hezký. Já to znovu přepočítám, třeba to nějak vyjde. Hm, ne. No prostě mi to tam nevešlo. Tady to jsou lana, aby ty hlavy držely".
Dokreslí ještě kůly a tužkou čáru přes lana."To aby ty hlavy držely na místě a už nikam nemohly a zůstaly tam napořád."
"To je od tebe hezké zlatíčko. Jak tě to napadlo nakreslit? Kde jsi to viděla? A kdo nám to udělal?".
"Nevím, Prostě napadlo. Bylo to ve Fimfáru. To nám udělali zlí loupežníci." a já se občas snažím řešit vhodnost pohádek a přitom vím, že úplná klasika je ještě drastičtější.
No, ale je to vlastně hezky barevný a už jste viděli usmívající se umrlce?
A jo, na Jedna ruka netleská jsem si taky vzpomněla.
A ne, nechci slyšet názory psychologů a psychiatrů. Je nám zatím fajn. Všichni žijem.
Hezkej barevnej den všem přeju! Jdeme zabíjet na hřiště draky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, pište slušně a konstruktivně. Děkuji.