čtvrtek 12. června 2014

Gravinest 11



Třetí trimestr je tady. Já jej tentokrát prožiji v létě. Už teď můžu říct, že lepší je trávit těhotenství na podzim, v zimě a na jaře, kdy není takové horko. Kdyby to šlo, trávím nyní čekání na porod na gauči podložená polštáři s nohama v lavoru se studenou vodou...


Čas letí a já se nezastavím. Workout 3 od Summer Sanders jsem cvičila jen jednou. Byl super a bavilo mě to a tak mě trochu štve, že nestíhám cvičit workouty doma, ale bez pohybu nejsem. To ani nejde. Dcerka lítat potřebuje a tak s ní toho venku nachodím docela dost. Autem nejezdím a MHD volím zřídka. Jsem jako vzducholoď, takže mi bohatě stačí chodit s dcerkou ven, obstarávat nákupy a pečovat o domácnost. Večer padám vyčerpáním.

Jak zvládáte ta úmorná vedra? U mě se to podepsalo na tlaku, který byl na kontrole u gynekologa vysoký (150/90) a to se mu pochopitelně nelíbilo, takže jsem celý týden lítala do ordinace každý den na kontrolu a včera se mi konečně podařilo i zklidnit natolik, že doktor nevěřil, že je vážně tak nízký (normální - 120/60) a pustil mě domů s tím, že za dva týdny to teda stačí. Od rodičů si půjčím tonometr a budu se teď muset měřit pravidelně. Těhotná by přeci jen neměla nic podceňovat! Jsem ve 29. týdnu, takže by to ještě chtělo vydržet.

 
Dotazy zda-li rodím už někdy teď nebo čekám-li dvojčata se množí. Je to jako posledně, ale jsem (musím být) aktivnější. Ještěže je léto a můžu chodit v sandálech. Do uzavřených bot bych se s oteklýma nohama už nevešla. Musím si sehnat kompresní podkolenky. Současná těhotenská váha se vyšplhala na 90-91 kg.  No, myslela jsem si, že tohle budu mít nejvíc před porodem. :-/

Chutě mě trápí pořád, ale už bych jim neříkala těhotenské. Spíš to bude jen má rozmlsanost, takže mi dá práci se držet, abych nesnědla sladkého tolik. Naštěstí je konečně všude k dostání hromada sezónního ovoce, které má výbornou chuť. :-) Ujíždím teď na hroznovém víně a jahodách. Těším se až ještě trochu zlevní broskve, nektarinky a na záplavu melounů... Pak už meruňky a nakonec ostružiny ze zahrádky rodičů a nic mi nebude chybět.



Docela dost teď cestujeme po babičkách, takže i proto nestíhám psát na blog články. Přála bych si mít dostatek času na čtení. Je toho tolik, co si chci projít...to má ale asi každý.



Mám radost, že mi dorazil nový šátek na nošení dětí. Mám dva a tak můžu trénovat (až dorazí panenka) a ev. začít někoho zaučovat. Napřed si to vyzkouším na kamarádkách a na svém prckovi a pak možná zkusím rozjet nabídku kurzů pro rodiče. Je vážně důležité to dělat správně. Dokonce i na přiloženém foto návodu k novému šátku jsem našla pár chyb. Sice v popisu zdůrazňují, jak má správně poloha kyčlí, zadečku a nožiček vypadat, ale na výsledném obrázku to tak nevypadá. Buď to tedy z fotky není dobře poznat nebo mají polohu manipulační panenky na úplně správně. Videa na internetu bývají lepší, ale i tak je tam mnoho chyb nebo nejsou pořádně vidět všechny úkony, z čehož pak doma chyby nasekáte. Nejlepší je opravdu zajít si na dobrý kurz a vidět vázání do šátku na živo a nechat se opravit lektorkou.

                    ŠÁTEK OCEÁN 5M

2 komentáře:

  1. Ahoj, horko bylo kruté, teď je trochu lépe. Kvůli křečovým žilám nosím kompresní punčochy stehenní. Sice to příjemné není, ale bez nich je to ještě horší.
    Taky nemám moc času na cvičení, ale říkám si, že až nebudou vedra, tak bych ráda cvičila.
    Ovoce si taky užívám - jahody, třešně, broskve... lepší než jakákoli sladkost.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty stehenní mám, ale v nich se teď pařím, tak jsem si říkala, že vyzkouším podkolenky.
    Chtěla jsem z ovoce vyrábět nějaké koktejly a podobné věci, ale ono nejlíp chutná jen tak a je to bez práce... :-)
    Doufám, že se mi alespoň nějaká těhotenská jóga podaří zacvičit u rodičů. Dcerka se s babičkou zaměstnají na zahrádce se psem a kočkama. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, pište slušně a konstruktivně. Děkuji.