čtvrtek 5. listopadu 2015

Loučení s botami

Je to tady, zase nastala doba třídění.


Výsledek obrázku pro shoes cartoonTaky se vám doma kupí různé "nezbytné" věci k životu? Náš byt se tak stává menší a menší a než byt spíš připomíná skladiště. Nesnáším hromádky, ale poslední dobou se z nich stává folklor. Stejně tak z prapodivných zákoutí a krabic, ve kterých jen matně tuším obsah (i když se snažím vše svědomitě popisovat). Občas čekám, kdy na mě odněkud vybafne nějaké to strašidlo. Ano, pro naše děti jsou tato zákoutí naopak velkým dobrodružstvím a lákadlem. Pokusy o úklid tak neberou konce...


No nic nastala zase doba, kdy je třeba se na nějakou hromádku zaměřit a zatočit s ní. Tentokrát to schytala hromada mých a dětských bot. Botník přetékal, takže bylo jasno. Děravé a prošoupané boty letěly do kontejneru. Část neochozených botek a bačkůrek jsem s popisem zalepila do krabice. To šlo rychle. Horší to bude s mými botami. Tam to loučení tak jednoduché nebude.

Podpatky. Vždy je na nich žena vyšší a tím pádem tak nějak víc sexy a hubenější...já si tak dřív občas připadala. Změní se charakter chůze, já se začnu svůdně vlnit, pohazovat hlavou a všechny ty vibrace poutaly pohledy. U mužů spíš se zájmem u žen spíš takové ty závistivě soutěživé. Vibrace nyní narazily na má dvě těhotenství, jehož výsledkem, co se bot týče, je noha o dvě čísla větší. Na můj studentský sexy botník začal padat prach. Teď jsou pro mě nejdůležitější polobotky na rychlé nazutí a vyzutí. Nejlíp ty, kde to člověk zvládá i v běhu nesouc minimálně jedno dítě a dvě tašky s nákupem k tomu.

Bylo mi líto své střevíčky jen tak vyhodit, takže jsem si je jako správný narcis a materialista vyfotila. Bohužel bez sexy kotníku, neboť je vážně neobuji. Bylo mi jich tak líto, že jsem je nabídla kamarádkám, má-li někdo o ně zájem než je nabídnu popelnici. Vzhledem k tomu, že některé nejsou moc nošené nebo i nenošené, troufla jsem si.  Zase tak často jsem podpatky nenosila, protože jsem na ně nebyla dobře trénovaná a bohužel mě z nich vždy bolelo celé tělo. Výjimkou bylo tancování, tam to bylo na některé styly potřeba a kupodivu mi to nevadilo.

A tak se s vámi o ty fotečky podělím. :-)

Hezký večer






Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, pište slušně a konstruktivně. Děkuji.