čtvrtek 31. července 2014

Test chuti těhotenských čajů

Vyzkoušela jsem pár druhů pytlíkovaných čajů pro těhotné, které jsem k sehnala běžně v obchodech a zdravých výživách ve svém okolí. Nějak dramaticky jsem se nesnažila shánět další druhy. Asi by se toho po internetu našlo i více.
 
Každé těhotenství je jiné a stejně tak i chutě, takže to, co mi chutnalo (spíš nevadilo) minule, bylo tentokrát trochu jinak. Známky jsem dala jako ve škole - 1 za nejlepší až 5 za nejhorší.

Nejčastěji sehnatelný je Čaj pro těhotné od Lerosu:
Minulé těhotenství jsem se jej asi přepila, takže tentokrát jsem zvládla vypít jednu krabičku a to jen v zimě s medem a citronem. Vadilo mi na chuti snad úplně všechno. Nejvíce asi rooibosovská příchuť. Měla jsem pocit, že piji hlínu a to minulé těhotenství jsem nepila skoro nic jiného.
Známka: 4-

Druhý nejčastěji sehnatelný byl Pragnancy tea - Čaj pro těhotné od Teekanne:
Minule mi přišlo, že piji slámu a tentokrát to u mě tento čaj vyhrál. Jedu na něm celé těhotenství nejvíce. Ničím mě nedráždí v chuti a žaludek zůstával spokojený.
Známka: 1*

Ve zdravé výživě jsem koupila Raráškův čaj Zakrátko maminkou od Sonnentoru:
Nebyl špatný. Vypila jsem krabičku, ale v chuti přeci jen byla jedna složka, co mi neseděla úplně (bohužel jsem krabičku dávno vyhodila, tak si nepamatuji, co to ve složení bylo). Další jsem si nekoupila. Spíš jsem se dlouho do obchůdku nedostala a pak jej zrovna neměli. Nějak mi nechyběl.
Známka: 3+

S testem jsem otálela tak dlouho proto, že poslední čaj, co jsem zkoušela, má uvedeno na obalu, že se jej hodí pít spíš až ve třetím trimestru. Je to Bio bylinný čaj pro těhotné od Apotheke:
Ten v mnohém připomíná čaj od Teekanne, takže i s ním jsem velmi spokojená. Růžová krabička jej v chuti jen o něco málo předběhla.
Známka: 1-

Posledním čajem z testovaného seznamu je DM Babylove Mama Bio Stilltee:
Taky mi nevadí. Je pro těhotné a kojící. Dlouho mi trvalo, než jsem odhalila, jak to je. Jestli je jen kojící nebo jej mohou i těhotné, ale pak jsem někde našla napsáno, že i těhotné jej mohou pít. Za nejasnou informaci jsem ztrhla známku. Čaj budu pít i po porodu jako kojící. Cena je příznivá, na rozdíl od jiných.
Známka: 2






Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, pište slušně a konstruktivně. Děkuji.